Kämp Spa avataan helatorstaista 21.5.2020 alkaen

Rakkaat Kämp Span ystävät,

avaamme Kämp Span ovet sopeutetusti helatorstaista 21.5.2020 alkaen. Asiakkaidemme ja työntekijöidemme turvallisuus on meille ensisijaista ja vallitsevassa tilanteessa haluamme toimia vastuullisesti, yhteisömme turvaten.Tästä syystä avaamme hoitolan erityisjärjestelyin THL:n suosituksia noudattaen.

Hoitoja on saatavilla helatorstaista 21.5.2020 alkaen, samoin pukuhuoneet ja divaanit avataan hoitolan asiakkaille käyttöön tällöin. Saunaosasto ja kuntosali avataan 1.6.2020 alkaen.

Kesän aukioloaikamme ovat toistaiseksi: ma-la klo 11-19 ja su klo 11 - 16

Voit varata hoitoajan nyt nettiajanvarauksemme kautta: https://www.varaaheti.fi/kampspa/fi

***

Kämp Spassa huolehdimme korkeatasoisesta hygieniasta ja olemme tehostaneet siivoamista sekä desinfektiohuuhteiden ja desinfioivien sumutteiden käyttöä erityisesti paljon käytetyillä pinnoilla, kuten pukuhuoneiden ovenkahvat, hiustenkuivaajat sekä pesualtaiden ja suihkujen hanat. Yleisissä tiloissa on tarjolla käsille desinfektiohuuhdetta ja kuntosalilla laitteiden desinfiointiin desinfioivaa sumutetta.

Kun saunaosastomme avataan 1.6.2020 lähtien, sauna-alueella saa olla maksimissaan  10 henkilöä  kerrallaan  ja saunoissa 2 henkilöä kerrallaan.  Näin varmistamme turvalliset hetket löylyissä kaikille asiakkaillemme.

Kehotamme työntekijöitämme ja asiakkaitamme erityisen huolelliseen käsihygieniaan, noudatamme metrin turvaväliä ja pidättäydymme kättelystä. Lisäksi hoitajamme käyttävät steriilejä hengityssuojaimia ja suojahanskoja.

Toivottavasti viihdyt meillä hemmottelun hetkistä nauttien. Kerrothan, jos voimme olla jotenkin avuksi.

Pidetään toisistamme huolta.

Keväisin terveisin,

Spa Manager Anne Vähäpassi

& koko Kämp Spa -tiimi

Tilaa uutiskirjeemme

Saat viimeisimmät uutiset ja ajankohtaiset vinkit Kämp Spalta sekä parhaimmat tarjoukset Kämp Collection Hotelsilta.